2010. június 10., csütörtök

Újra itt......

Sziasztok!

Hát egy kicsit eltűntem.... :( azonban rengeteg dolog történt velem és elég sok dologgal foglalkoztam.
Mióta itt ez a szép idő egyre kevesebbet ülök a gép előtt. :)

De azért próbálom pótolni a dolgokat.

Először is képzeljétek volt évzáró az oviban. Sok program, főzöcskézés, légvár, korongozás és egyéb érdekesség volt ami lefoglalta a törpiket.
Én főleg amiatt aggódtam, hogy milyen színészi képességekkel vagyok megáldva, mert 3 óvónő kollégámmal előadtuk a Róka és a kiskakas című mesét. Én voltam a kiskakas.
Izgultam, hogy mindig eszembe jut-e a szöveg, hogy mit szólnk a gyerkőcök stb....
Rengeteg szülő volt ott, ami még jobban megrémisztett, ami persze akkor tudatosult mikor megláttam hogy mindenki bejött megnézni minket.
Nagyon érdekes volt, hogy mielőtt bementünk remegtem, mikor pedig bennt voltunk totál felszabadultnak és profinak éreztem magam.


Végül azt mondhatom szerencsésen elvesztettem "szüzességem" és fantasztikusan éreztem magam.


Mint ahogy ezek a képek is mutatják....


1 megjegyzés:

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...