2010. június 21., hétfő

Szigorlat

Szombaton volt az egyik szigorlatom, mégpedig pedagógiából.
Rettenetesen féltem, mert ez már beleszámít a diploma jegyei közé.
Reggel már mindenki kezdés előtt bő egy órával ott toporgott hogy minnél hamarabb bejusson és túl legyen rajta.
Én hatodik lettem a listán. Középmezőny. :)
Amikor bementem kihúztam 2 olyan tételt amitől eléggé beijedtem, de aztán mindkettőről írtam egy-egy oldalt. A tanerők többször elmondták miután az előttünk lévők kimentek, hogy határozottan beszéljünk.
Én így is mentem ki. Tele határozottsággal és "tudással". Párszor az egyikük belekérdezett, de mindig kivágtam magam így nem szekíroztak sokáig. Mint kiderült a másik tanerő pedig az ifjúságis érettségim alatt abban a suliban volt igazgató ahol érettségiztem.
Szóval végül egy négyessel értékelték a "tudásom".
Mintha 10 kilót ledobtam volna magamról. :D Olyan érzés.

Még hátra van egy ének és egy szociálpszichológia, de ezektől már nem tartok annyira.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...