2010. június 28., hétfő

Szuper hétvége varrással kombinálva

Az elmúlt hétvégém másképp telt mint ahogy általában szoktak, de egyszerűen szuper volt.
Dávid elment dolgozni Parádra és én egyedül maradtam itthon Angikével (kutyus).
Gondoltam egyet és meghívtam anyucimat egy ittalvós hétvégére.
Nagyon boldogan jött, aminek nagyon örültem, mert imádok vele lenni.
Így miután végeztem Vácon az utolsó!!! vizsgámmal, repesztettem is érte.

Hát egy varrodához hasonlatos lett a kis lakásunk, mert nekifogtunk és varrni kezdtünk.
Új függönyöket csináltunk anyáékhoz a konyhába, előszobába.
De nem csak egy egyszerű szegettet, hanem egy bonyibb, darabokból, több színből álló, hegyesen végződő szépséget. Bár sokszor már idegronyó voltam, mert nem úgy sikerült ahogy kellett volna, de aztán a végeredmény asszem elég jó lett. Anya sokszor mentett meg és vette át a készítését. 
Feltéve még nem láttam, de biztos szép lett.

Sajnos a hangulatomat mindkét nap befolyásolta az átkozott fejfájásom, de próbáltam úrrá lenni rajta, hogy ne rontsa el a közös hétvégénket.

Viszont varrtam egy tatyót Miss Scotty táskái alapján. Ami annyira édes lett. Tiszta tulipán. Kis mesetatyó.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...