2011. június 27., hétfő

Nagy fába? Dehogy..

Azért valahogy kicsit mégis volt bennem egy kis félsz, hogy mennyire fog menni az applikálás.
Ezért támadt egy remek ötletem. Imádom Betty Boopot, így eldöntöttem próbának csinálok egy párnát amin ő van. Komoly netbújás következett....... képek nézegetése.... észbe kapás milyen nehéz figura...., de végül is bevállalás..., kép megtalálás..., felnagyítás....., minta készítés.... stb, stb.....
Egyszerűen imádtam csinálni, mindig egyre szebbnek és szebbnek láttam. És a végén meg .... szóval nekem nagyon tetszik (bár többen is mosolyogtak mi okoz ilyen örömöt, de hát ők nem látják azt a rengeteg időt és munkát). Egy szó mint száz, most már bármilyen mintának, formának lazán nekiesek, mert fantasztikus dolgokat lehet csinálni.
És sokkal könnyebb mint amilyennek korábban gondoltam.


Íme az én Betty Boopom....


Közelebbről

2 megjegyzés:

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...