2011. június 15., szerda

Angie

Róla még nem igazán írtam még nektek..... Őszintén szólva nem is értem miért. Az életem meghatározó szereplője és Ő biztos nem fog tiltakozni, hogy bemutassam nektek. Szóval Ő a mi drága, imádnivaló kutyusunk. Angie. 5 évvel ezelőtt egy kedves család egy erdőben kidobva találta, hazavitte és gazdit keresett neki. Szerelem volt első látásra, így 8 hetesen hozzánk került. Ki tudott volna egy ilyen tündéri pofinak ellenállni????


Rengeteg dolgot átéltünk együtt és minden napomat szebbé teszi, hogy van. Gondolom nem kell elmondanom mennyire érzi az ember rezgéseit, mennyire tud bújni ha szomorú vagyok és hogy tud szeretni. Na persze a rosszalkodásban is nagyon otthon van, vagy inkább csak volt (most már sokkal komolyabb, igazi nő) és sok borsot tört az orrunk alá, de hát ő ilyen.
Hétvégén fényképezgettem, miközben a működő öntözőt akarta mindenáron lerágni (szerencsére ez nem ment) de annyira édes volt akkor is.
Ilyen ha játszik:




Bár ez a blog leginkább a hobbimat és kreatív dolgaim hívatott bemutatni, de azért mostantól helyet kap rajta ez az édes kis szőrgombóc is.

1 megjegyzés:

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...