2011. február 13., vasárnap

Középhaladó foltvarró tanfolyam / 2. alkalom

Már jó pár nap telt el azóta, hogy írtam volna nektek, pedig annyi minden van a fejemben.
Elkezdem hát őket....

Túl vagyunk a középhaladó foltvarró tanfolyam második alkalmán, amin a "Falevél" nevű technikát tanultuk.
Elkészítettük a leveleket, de a tanfolyamon nem jutott idő az összeállításra, így az itthoni feladat maradt.. Az én terítőm, mert az lesz belőle 2-2 egyforma színű levélből lesz.
De mivel még soha nem csináltam terítőt így nem igazán mertem neki állni. Eltelt több mint egy hét is mire hozzá mertem fogni.




Íme ez lett a munkám gyümölcse.
Elég sok fejtörést okozott az elszegése, mert sehol nem találtam olyan ferdepántot hozzá ami igazán tetszett volna. Vagyis szaténból találtam, de azzal meg annyit szenvedtem, hogy végül úgy döntöttem magam készítettem el hozzá a saját anyagából.

Ennél semmi nem  lett volna szebb.... asszem.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...