2012. március 18., vasárnap

FoltOvis lettem?!

Úgy érzem...igen.
Reményeim szerint én is tagja lettem a FoltOvi nevű, Körmi által vezetett kis csapatnak.
Ők egy nagyon kedves, nagyrészt óvodai dolgozókból álló varrni szerető közösség.
Sajnos már jó pár alkalomról lemaradtam, de remélem ezentúl mindegyiken ott leszek.
Amin ott voltam az nagyon tetszett.... Olyan kedvesen és barátságosan fogadtak. Nagy örömömre Körmin kívül két kedves ismerős arcot is megláttam, ott volt ugyanis Dite és Anna is.Velük először a Foltomiglan csoport egyik találkozóján ismerkedtem meg. Mint kiderült, ők is Katinál kezdték bontogatni a szárnyaikat, pont úgy ahogy én....

Ami most készült az a "gyortechnikás ananász mintájú könyvborító" nevet viselte.
Nagyon tetszett és sikerült is még ott befejeznem. Nem mondanám, hogy 100%-ban elégedett vagyok azzal ahogy megvarrtam, de tanulásra és első darabnak tökéletes.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...