2012. február 26., vasárnap

Díjat kaptam

Méghozzá a sokoldalúság díját.
Marica volt az aki megajándékozott, amit itt is köszönök neki.


A díjjal járó teendőim:  - Köszönd meg... (megvolt)
                                     - 7 dolgot írj magadról... ( na ez a nehéz)
                                      - add tovább 15 emberenek.
1. Minden kreatív alkotás boldogsággal tölt el.
2. Óvonőként a gyerekek között leltem önmagamra.
3. Képtelen vagyok rendet tartani.
4. Hiszek az angyalokban.
5. Szeretném beutazni a világot.
6. Csoki "függő" vagyok.
7. Kedvenc évszakom a tavasz.

Remélem nem veszitek zokon ha én most nem kezdem el azt a 15 embert kiválasztani, mert ahogy elnéztem akiknek szívesen adtam volna azoknak már van. Akinek viszont nincs és nagyon sokoldalú...  nem más mint Krisztike.

1 megjegyzés:

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...