2011. december 2., péntek

Ígértem....

Megígértem, hogy megmutatom mik készültek még a ráadás tanfolyamon Lajos Katinál.
Az igazság az, hogy amikor állandóan használsz valamit amit készítettél akkor azt olyan nehéz kipakolni, lefotózni....
De megtettem, és most meg is mutatom nektek.

Készültek szatyrok....
Egy öko.



Egy szívecskés.(Viki barátosnémat szülinapjára ezzel ajándékoztam meg. Nagy nagy örömére)



Egy nagy kedvenc: A Szalagfűzéses "bugyi tartó". Ennek a története Katihoz kapcsolódik. Hiszen nem teheti meg egy foltvarró, hogy nyaraláskor vagy akár egy varrós hétvégén nylon zacsiból vegye elő a fehérneműjét. Így kitörpölte ezt a neszit és azóta "bugyi tartóként" híresült el.... 





A kettő közül a kék színű az én "bugyi tartóm" de mostanság a fényképezőm lakik benne.
A másik lila gyönyörűség anyuci keze munkája.
Az biztos, hogy ez egy gyönyörű és mutatós technika.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...