2011. november 3., csütörtök

Őszi hangulat

Olyan szép az idő! Még a hagymás virágaim is megzavarodtak... :(
Bár már mindenhol nyomatják az ember tudatába a karácsony közeledtét, én még maradok a kedvenc évszakomnál és próbálom becsempészni a lakásba.
Ezt a gyönyörű terítőt, a blokkokat még a középhaladó tanfolyamon tanultuk. Annyira szeretem.
Régebben minden évben csináltam levélrózsát, de tavaly ez valahogy elmaradt. Idén az ovi egyik fájáról gyűjtöttem meseszép leveleket és csináltam végre. Imádom a hangulatát.
A kettő így együtt meg annyira szép...... Imádom.


3 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy!!!! Kár, hogy nincs nálunk üres hely, szívesen elcsábítanálak a mi ovinkba :-)!!!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm!!! Viszont TE így is mindig meghatározó szerepet töltesz be abba, ahogy, amilyen szeretnék lenni a szakmában!!!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Jucus! Gyönyörű a terítődön a levélrózsás díszed. Légyszi segíts, hogy én is el tudjam készíteni!
    Köszi Margó

    VálaszTörlés

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...