2011. szeptember 6., kedd

Nagy fába? Nem!

Elkészültem... már jóval korábban, de valahogy nem került fel még ide a "mű".
Tomika (keresztfiunk) óvodás lett. Előtte verda láz tombolt ezért készült ilyen applikálás a zsákjára.
Legelőször keresnem kellett egy aránylag egyszerű mintát amiből azért kiderül, hogy mi is van rajta. Így színezővadászatra adtam a fejem..... Végül erre a esett a választásom, bár egy kicsit alakítottam rajta, hogy kedvesebb legyen.


Nagyon furcsa volt, hogy az óvoda kész méreteket adott, mi mekkora legyen, hogyan nézzen ki.....
Kérdem én aki nem tud varrni az mit csinál? Vesz egyet a boltban ami teljesen más, mint amit ők kérnek. Szóval a formája meglehetősen érdekes de a kritériumoknak megfelelő. A jele a halacska lett. Találtam itthon egy anyagot amin ebből a meséből vannak szereplők, így ebből került fel a zsákra és a tortazsákra is.







Most látom milyen más lett a kép a tornazsákról a többihez képest :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...