2011. augusztus 25., csütörtök

Hamarosan kezdődik az óvoda

Készülődök.... lelkileg már régóta. Már nagyon hiányoznak a "gyerekeim".
Tegnap volt az első szülői a legkisebbek szüleinek.
Ajándékot készítettem a kicsiknek amikre különböző jelek kerültek fel és ezekből lehetett választani. Aktualítását tekintve nem a legjobb ötlet pattant ki a fejemből, de hirtelen kellett valamit produkálnom és az alapanyagok amiket itthon találtam ezt tették lehetővé.

Mi mindenre lehet jó a konyhaszekrény :D



Ez a kissé megviselt dobókocka pedig a csoportban használt egyik kedvenc játék, eszköz amit szívesen használnak a gyerekek és persze mi is. Szegényke már nagyon rongyos volt így fogtam és csináltam neki egy szép, új, nyúzható borítást. Az anyagokat (polár) itthon gubiztam össze hozzá és szerintem elég masszívra sikerült. Persze ez majd hónapok múlva fog kiderülni, hogy "munka" közben is megállja e a helyét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...