2011. július 5., kedd

Organza rózsa

Mostanában újra divatos lettek ezek a szépségek.
Én is többször láttam már és kiegészítőként igen mutatósak tudnak lenni.
Bár eddig engem nem hozott lázba, de mivel sikerült megvennem álmaim fekete - fehér pöttyös ruháját, így eljött az ideje, hogy készítsek hozzá.
Tartottam tőle, hogy hol fogok tudni venni hozzá mindössze egy csíknyi organzát, de szerencsémre a kedvenc kerületi kis méterárú üzletemben megint nem kellett csalódnom.
Jelképes összegért kaptam kifutott függönymintákból egy fehér és egy bordó csíkot és gyorsan neki is álltam elkészíteni őket. Nekem nagyon nagyon tetszenek de azért látszik, hogy mekkora különbség van organza és organza között is.



2 megjegyzés:

  1. Szia,
    Ez csodaszép :) az elkészítés menetét nem fednéd fel? :)) Kislányom keresztelőjére szeretnék ilyen virágos fejpántot készíteni :) köszi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!
      Organza rózsa 2. bejegyzésnél van néhány kép ami az elkészítését segíti.
      Jó munkát kívánok!!!

      Törlés

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...