2011. március 21., hétfő

Küönleges ajándék, egy különleges embernek

Egy régi vágyam teljesült......végre kipróbáltam a transzfer papírt/fóliát.
Hát megküzdöttem vele, 10 papírból 7 db-ot pazaroltam el. De a 8. sikerült!!!!! Na jó nem azért mert annyira béna vagyok, hanem mert nem volt hozzá alkalmas nyomtatóm. Pontosan a negyedik nyomtató tudta szépen kinyomtatni. Ami természetesen az én favorizáltam... a Canon. Szóval az én párom felhívta végül egy ismerősét és az ő Canon gépével sikerült kinyomtatni. Megosztom veletek a saját tapasztalatomat, bár én a leghasznosabb leírást itt találtam. Szóval a saját tapasztalatom az, hogy a zsírpapír ráragad a papírra, én így egy szövetet tettem rá, utána nagyon fontos a kihűtés (én kiraktam a teraszra...) Ha kihűlt gyönyörűen szétválasztható a két anyag. Ja arról még nem is írtam mi volt az alkalom. Az én drága nagypapám tegnap volt 80. éves!!!!! Erre az alkalomra photoshopban szerkesztettem egy scrapbookot, amin az ő életének egy-egy pillanata van megörökítve. Ez a kép került rá a transzferfóliára.

A scrapbook oldal:


És az egészből egy párna készült.


Ő az a drága ember, akitől én is sok dolgot kaptam, tanultam az életben.
A könnyek a szemében, azért látszanak.

2 megjegyzés:

  1. Jajj de nagyon szépséges oldal!!! És hogy a párnára is rákerült, nagyon meghatottak a képek. Gratulálok a papádnak, sok szép évet kívánok neki!:)

    VálaszTörlés

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...