2010. december 19., vasárnap

Közelgő ünnepek

Nagyon közel van a karácsony és én még nem tartok sehol.
Bár tegnap a suliba reményeim szerint 3 vizsgával előrébb vagyok, de itthon és az ajándékok terén......
Szeretnék idén még pár ajit készíteni rokonoknak, barátoknak.

Megmutatom min dolgozom most, egy terítő. Bár a nehézkes részén már túl vagyok, még mindig van vele meló.
 Ja és a kis varrósarkomat, mert végre kialakult a végleges helye, bár a formája még nem mert lesznek még "fejlesztések"...


Ezt a tűpárnát egy lánynál láttam a patchwork tanfolyamon és annyira megtetszett, hogy addig bújtam a netet, míg megtaláltam az elkészítését egy szuper tutorialban.
Méghozzá itt. Bár én géppel varrtam és nem kézzel. Azt valahogy nem szeretek. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...