2010. július 10., szombat

Zumba fitness

Nagy örömöre és a kiváncsiságom kielégítésére végre nálunk is lett a kerületben heti egy alaklommal Zumba óra.
Hát elmentem és kipróbáltam, tényleg annyira szuper mit amiket hallani róla????

IGEN!!!!!!!!!!!!!!

Aki szereti a latin zenéket és a táncokat az imádni fogja ezt az órát.
Én imádom. Miután pasi (pár) hiányában abbahagytam a salsát, visszaadja azoknak az óráknak a hangulatát.
Az órán többféle latin tánc lépései köszöntek vissza: salsa, merenge meg minden egyéb, szuper zenékkel kombinálva és egy kedves, mosolygós oktatóval.
Hát azt elmondhatom hogy nem vagyok egy izzadós típus de ez az óra nagyon durván azzá tett.
Csak úgy gurultak rajtam a cseppek..... :D De állatira élveztem. Minden héten ott a helyem.

ZUMBA... :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...