2010. április 7., szerda

Túrós süti

Nekifogtam ma és megsütöttem Viki barátosnémnál kóstolt túrós sütit.
Kicsit félve vágtam bele, hiszen nyers liszttel készül, így tartottam tőle hogy mi lesz belőle.
Pedig már láttam és kóstoltam is.



Íme, a remekmű. (már amennyi maradt). Isteni és egyszerű.



És a recept:
25dkg rétesliszt, 8dkg porcukor, 1/2 csomag sütőpor

Töltelék:
1/2 kg túró, 1/2 kis doboz tejföl, 2 tojás, 15 dkg porcukor, 1 csomag vaníliás cukor.

Összedobás: A lisztes keveréket 3 részre osztom, a túrósat pedig 2 részre. Kivajazott tepsibe rétegzem, úgy hogy lisztessel záruljon.
Kb. 10 dkg olvasztott rámával meglocsolni és 20 perc alatt 180C-on készre sütni.

Jó étvágyat hozzá.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...