2010. március 17., szerda

Hát véget ért az agykontroll tanfolyam.
Most már én is teljes körű tagja vagyok ennek az "elit"nek ahogy azt valaki fogalmazta.
Ez a hétvége viszont nagyon fárasztó volt, azzal együtt hogy rengeteg új és mély dolgot tanultunk.
Egy idézetre épült, ami azt hiszem a felnőtt emberektől eléggé távol áll.
"A képzelet fontosabb, mint a tudás" és ezt nem más állította mint a nagy Einstein.
Hát igen a felnőtt korunkra annyira megváltozunk. Domján Laci szerint gipszbe van a jobb féltekénk.
Én elég sokat használom a jobb agyféltekémet, mégis nagyon nehéz elképzelnem dolgokat alfában. (Töröl, töröl)Vagyis egyre jobban el tudom képzelni amit csak akarok.
Szombaton megtanultuk, létrehoztunk a laborunkat. Több alkalommal is relaxáltunk, ezzel is készülve a másnapi esettanulmányra.
Attól nagyon tartottam, de kiváncsian vártam is. És miután eljött az idő, hogy 3 idegen ember betegségeit érezzem meg,azt mondhatom átmentem a vizsgán. Persze még sokat kell gyakorolnom, hogy tökéletesen menjen, de ez már csak rajtam múlik.

A legmeghatóbb és az egyik legmélyebb nyomot az utolsó relaxálás hagyta bennem.
A szeretet relax.
A nap lezárásakor Domján Laci elénekelt egy dalt nekünk, ami végén az én drága anyukám elsőként állva tapsolta meg ezt a fantasztikus embert és azt amit adott nekünk.

1 megjegyzés:

  1. Szija! Nagyon szép a blogod!
    Nagyon tetszik ez az agykontrolos bejegyzésed, még én is meghatódtam rajta!
    A sütit én is ismerem, és tényleg nagyon finom! Puszi Brigi

    VálaszTörlés

Hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...